12 juni 2008

Pillerknarkare haha:-)

Jaha vad ska man göra av denna dagen då? Sov lite längre idag än vad jag brukar göra..Poker måste vara trött han också för han brukar aldrig tillåta att matte ligger och sover så länge:P Ätit frukost nu samt proppat i mig tabletterna som jag var så duktig och hämtade ut på apoteket igår..fan 400 kronor gick det på. Det är inte roligt att shoppa loss på apoteket haha. Det måste sett lite roligt ut när jag kom och gick med en flaska whisky (som jag köpt till Pontus) i ena handen och en apoteket kasse i andra, vaddå hem och ha det skoj haha:-)
Skulle vilja dra in till Linköping och hitta på något skoj idag, skopunkten lockar ju alltid. Men jag vet inte..Poker kan ju inte vara själv hemma hela dagen och i Boxholm kan han inte vara då alla jobbar:P Skit det är ibland.. Får se hur det blir ska först och främst gå på en promenad med min älsklings hund;) Igår hade Poker och Äzca badat i ett illaluktade kärr när Pontus och Krille gick på promenad med dem..och han luktar fortfarande illa!! Fast han är både duchad och badad, sicka äckel hundar:-) Oj vad bebisen sparkar i magen nu!, den vill nog också gå på promenad så det är bäst jag rör på mitt feta asle och går ut nu hihi.

Inga kommentarer: