03 juli 2008

Bebisar, bebisar, bebisar

Varför får ALLA sina bebisar innan mig? Typ alla jag vet som varit höggravida nu samtidigt som mig har fått sina små bebisar ju......Gud vad negativt det lät! Jag menar jag vill verkligen säga GRATTIS till allla nyblivna föräldrar där ute:-) Kul för er:P Haha ibland måste man faktiskt få känna sig lite bitter:-) Jag tycker det är liite jobbigt att gå här i värmen höggravid.. det enda jag gör är ju och sitter inne för ute är det såå jävla varmt att jag tror jag ska svimma varje gång jag går utanför dörren.:P Jag vill ju ha min bebis hos mig!! Tänk att någon som är så nära kan vara så lång borta..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag sa det samma, men njut av tiden som du kan ägna dig åt dig själv. Passa på att måla naglarna, läsa skvaller tidningar och bara njuta av att slö glo på tv:n för det finns en risk att det blir brist på det sen. Vill inte låta negativ för det är helt underbart att ha barn och jag sa precis det samma som du. Men jag saknar verkligen min egentid (och bebis tiden). Så njut för den lille kommer förr eller senare. O packa bb-väskan redan nu. Jag gjorde det under mina värkar o då var det typ 2 veckor kvar tills jag skulle haft o jag missa lite grejer ;). Kram på dig!