08 september 2013

En hemmasöndag

Så skönt med en ledig dag som vi bara ska spendera hela familjen här hemma. Pyssla med lite av varje och inte stressa iväg någonstans. Längesen sist vi hade en sån dag så det känns skönt:)

Både Sandra och jag tog oss igenom tjejmilen igår. Hade väl inte de bästa förutsättningarna med en uppladdningsvecka av förkylning och feber och såklart så var det den varmaste tävlingen under loppets historia. Men kul var det! En rolig tävling är det. En fin och en rätt enkel banan med härlig musik längst vägen och massa glada människor. Ett riktigt jippo:)

Mycket folk var det i år! Kanske inte så konstigt när loppet firade 30 år i år:) Men det märktes ute i banan för så trångt upplevde jag det inte förra året.

Ingen rekordtid för min del men får ändå vara nöjd, 65 minuter. Då fick jag stanna ett par gånger också pga av att jag knutit åt skorna alldeles för hårt så fötterna domnade bort...klantigt men men det löste sig ju det med:)

Vi kör på det igen nästa år också. Ska försöka hitta några mer lopp att anmäla mig till. Någon som vill hänga på???:) Att jag ens vågar slänga ur mig en sån fråga här på bloggen. Kommer bli nerbombad med kommentarer nu. Eller inte:)

Kom hem sent igår men sovmorgon? Nej det är inget för oss. Nu ska jag gå och snyta min snoriga näsa. Blev ju inte piggare direkt efter gårdagen. Hoppas bara skiten vill ge med sig snart....

//Sofie





Inga kommentarer: