23 oktober 2013

Sponsrat inlägg?

Skulle man kunna tro men ack nej. Jag bara älskar Cillit Bang.

Så himla bra produkt som verkligen förtjänas att höjas till skyarna. Så är det bara. Produkter som verkligen fungerar de ska man hylla och skrika ut deras namn så alla andra också förstår hur bra de är.

Tror jag skrivit om det innan med Cillit Bang är det enda medlet som fungerar för att få våra duschväggar rena. Blir som en beläggning på dessa glasdörrar som inte går att få bort. Om man då inte använder Cillit Bang vill säga:)

Till och med Pontus "det finns inget bättre än vanlig hederlig grönsåpa" älskar Cillit Bang.

När jag väl hittar mina produkter som jag tycker om då bara älskar jag dem så mycket. Det är som Net1. De håller också vad de lovar. Bättre mobilt bredband finns inte. Kommer ihåg deras tvreklam med en liten tomten som sitter mitt ute i skogen och surfar. Och det går verkligen att sitta mitt ute i skogen och surfa med Net1! Helt galet men sant.

Jag bara älskar Cillit Bang. Och Net1:-)

Här hemma har vi bunkrat upp ordentligt med Cillit Bang. Extrapris på Lidl. Då gäller det och passa på:)




//Sofie




Inga kommentarer: