18 augusti 2014

Mobilproblem

Skulle gör mig till och fixa min mobil som strulat så länge vilket resulterade i att den nu inte fungerar alls. Så duktig är jag. Hoppas på att Pontus kan lösa det hela när han kommer hem från fotbollen senare ikväll. Så vill ni ha tag på mig så når ni mig bäst på något annat valfritt sätt.

Har inte en enda liten rolig bild att bidra med till det här inlägget heller. Tar ju typ alla bilder i mobilen. Som ju inte fungerar. Saknar den.

Har jobbat idag och även hunnit med att träna ett pass på gymmet. Barnen sover och jag håller på att somna. Men det får jag inte göra riktigt än för golven ropar efter dammsugaren så det ska jag försöka ta tag i nu. Även tvättmaskinen jobbar på för fullt där nere i källaren och ropar snart den med men då efter att bli tömd. Ingen ro ingen rast. Och imorgon väntar en dagtur igen så det är bara till och le och vara glad och gå till jobbet tidigt imorgon med:-)

Puss på er nu ska jag göra lite nytta. Med betoning på lite för sen ska jag sova. Så trött som jag är.

//Sofie


Inga kommentarer: