10 augusti 2015

Bultande huvud

Sitter här med ett huvud som värker... Varit igång hela dagen idag. Började tidigt med jobb och när jag slutade vid fyra så åkte jag och hämtade barn och hund hemma hos mamma och pappa och därifrån så skjutsade vi hem Elin och Lasse.

Elin hade sin bil på verkstad så vi skjutsade så hon kunde hämta den. Efter det åkte vi hem till Elin och Anthony där vi blev bjudna på pannkakor till kvällsmat. Barnen var helt speedade och körde järnet innan jag lyckades få in dem i bilen för hemfärd.

De somnade rätt så snart när vi kom hem vilket var skönt. Jag har suttit hela kvällen och tagit tag i det här med att fylla i tider för fritids, dagis och skolskjuts. Phuu det tog sin tid men nu är det klart. Skulle verkligen inte förvåna mig om det ska ändras nu på schemat bara för jag varit så ordentlig och fyllt i tider till alla ställena för så många veckor framöver. Haha negativa jag som kommer fram igen men det skulle vara så typiskt. Det är ju tre ställen jag ska skriva tider till så är rätt skönt om det bara får flyta på nu.

Nehepp sängen nästa. Huvudet behöver vila och imorgon väntar en ny lång arbetsdag.

//Sofie 

Inga kommentarer: