11 februari 2016

Trötta ben och armar

Varit ledig idag men haft massa att göra. Fast även att jag grejat och styrt här idag så känns det inte som jag fått något gjort...

Hela morgonen och förmiddagen gick åt att sitta och skriva in barnens tider för fritids, dagis och skolskjuts för hela våren. Massa pyssel med det för dels byter jag schema och sen infaller massa helgdagar, studiedagar, klämdagar, dagar när dagis har stängt, dagar när fritids har stängt och dagar när fritids/dagis stänger tidigare etc.

Jag är så glad att vi har nära och kära att fråga om hjälp som kan ställa upp när det kör ihop sig. Men nu ska det vara klart. Jag hoppas att jag fått ihop det i alla fall☺

Blev även ett TRXpass idag och mina armar och ben är typ döda nu. Fattar inte hur jag ska orka med spinningen imorgon bitti. Hoppas jag vaknar pigg och alert☺

Nu ska jag läsa lite. Ligger efter i pluggandet. Känner att det är tur jag bara tog en kurs till och börja med. Tiden är svår att få ihop för att bara hinna med den.

Skulle jag komma in på nån av de andra utbildningarna jag är sugen på att läsa i höst då blir det att lägga jobbet åt sidan för ett tag och satsa helhjärtat på studierna. Men tills dess kör jag lite dubbelt så länge jag känner att det går☺

//Sofie 

Inga kommentarer: