22 januari 2019

Nya dojor

Godmorgon tisdag! Veckans andra dag ligger i startgroparna. Än så länge trycker det inget i mina bihålor mer. Det gick bra att jobba igår med utan att jag kände något. Tar det sakta med säkert. Vågade inte ge mig iväg till gymmet igår heller då jag inte ville reta igång något. Undvek även att följa med ut till skidbacken när barnen hade skidskola. Jag stannade hemma och vek all tvätt istället:-)

Känner jag inget efter jobbet idag och fortfarande mår bra så blir det en sväng till gymmet och träna medan Hugo har sin innebandy.

Har förresten invigt mina nya dojor som jag köpte i lördags.


De är varmfodrade och med en rejäl sula så de passar att ha nu när det är snöigt ute. Perfekt sko att ha till jobbet. Skor blir ju genast roligare bara det är en någon liten klack på:-)

Nu måste jag runda av innan jag ska åka!

Tjingeling på er!

//Sofie 

Inga kommentarer: