20 februari 2020

Hunden är saknad

Då var det torsdag och veckans nästsista jobbdag ska påbörjas!

Hugo är fortfarande inte piggelin så han är hos farmor och farfar idag med. Barnen ska ha frilufsdag idag i skolan vilket Hugo sett fram emot men tyvärr missar han det!

Igår efter jobbet var jag så himla trött! Huvudvärk hade jag också. Men Leah skulle skjutsas till innebandyträningen så jag hoppade i mina träningskläder med och körde ett pass på gymmet medan hon tränade. Kände egentligen för en promenad, men Ebbe är ute hos Pontus föräldrar han med.

Man kan ju inte gå promenad utan hund liksom. Det känns på riktigt konstigt att gå promenad utan hund. Världens bästa promenad sällskap är det att ha en hund med sig när man är ute och går. En kompis som aldrig säger nej till att umgås🙂

Våran katt börjar sakna Ebbe han med. Han å Ebbe är ena riktiga bästisar och brukar leka med varandra. Nu i två dagar har han istället varit så skitjobbig mot oss när hans kompis inte varit hemma. Överengergisk katt så att säga. Tur för oss alla att både Hugo och Ebbe kommer hem ikväll sen.


Torsdagens outfit blev denna klänning. Reafyndet från Lindex som jag tror jag skrev om här när jag köpte den. Kanske egentligen en sommarklänning men med strumpbyxor och kofta till kam man ha den även i februari. Tycker iallafall jag🙂

//Sofie 

Inga kommentarer: