02 december 2022

Lite mer loppis

 Onsdagen bjöd på träning och jobb. Tänka sig va?


Det har dock varit så tomt på gymmet senaste dagarna. Är van vid att vi är några stycken där varje morgon men senaste har jag varit helt själv. När jag tränat färdigt har det kanske kommit någon till men annars har det varit ovanligt tomt. Ja de som brukar tränar tidigt kanske är förkylda eller har covid. Känns som väldigt många har det just nu.. 


Efter att jag jobbat klart åkte mamma och jag ut till loppisen i Hestra en sväng. Längesen sist jag var där och det är perfekt att åka en onsdagskväll nör de har öppet. Det är mycket lugnare med folk då än på lördagarna när de också har öppet.


Gjordes det några fynd? Jodå flera stycken! Får visa upp dem i ett annat inlägg sen för jag har inte hunnit fota tyvärr. Är ju typ mörk konstant just nu så något vidare fotoljus är det ju inte heller...


Hämtade även ut ett paket samt hämtade upp Leah som tränat. Ha det var väl min onsdag det. Så nöjd med mina små loppisfynd. Det gjorde den här dagen.


//Sofie 

Inga kommentarer: