29 maj 2007

Min årliga bön

Käre gud som är i himmelen!

Jag vet att jag tidigare idag antyde att jag var ateist men det var endast för att Hannah lurade mig till det, måste bara poängtera det.. Jag hoppas du inte tog det för allvarligt utan kan ta det som en riktig man.

Jag tillber dig för att jag skall klara mitt religionsprov som gick rätt neråta helvetet idag, kan du inte låta mig få godkänt, snälla?? Jag vill även be dig om att vädret ska vara på topp nu på lördag, annars vet i fan om jag kommer tillbe dig någon mer gång. Gud förstår väl själv att det inte är något kul att gå på bal i dåligt väder, eller? Och när jag ändå är igång så får du gärna fixa så att jag har klarat mitt körkort innan flytten bär ner till Oskarshamn, det vore jättesnällt;)



Amen Lilla Söta Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Nä nä, jag har inte lurat dig att antyda att du, precis som jag, är ateist. Det skulle ju vara emot min religion :P