28 maj 2007

Varför gick man ens upp idag?


  • Dagen börjar med att min kära Pontus åkte i från mig, vilket innebär en hel låång vecka utan honom...

  • Och regnet bara öste ner, behövs något mer sägas?

  • Paraflaxet gick sönder, och inte vilket paraflax som helst utan mitt fina Marilyn Monroe paraflax=(

  • Höll på att missa bussen

  • Sedan var det dags för prov i affärsjuridik, som jag hoppas att jag klarat..så som jag hade pluggat, eller kanske inte:P

  • En lång seg historia lektion piggade inte precis upp..

  • ..som följdes upp av en ännu segare svenska och psykologi lektion

  • och förövrigt är det någon mer som hatar en viss svenskalärare som undevisar klass sp3a som vill starta en hatklubb med mig?

  • Hannah och jag shoppade loss i Mjölby, jo ni läste rätt i Mjölby.. inhandlade en macka och en juice samt en digitalkamera, som jag inte vet hur den fungerar..ännu..och mer än så kan man inte förvänta sig av shopping i Mjölby:P

  • Kom hem och hade spräng huvudvärk så jag somnade och vips var klockan sju..oops, för att citera en välkänd tvåbarnsmamma

  • Men men så jag ringde och pratade lite med gullvippen (Pontus) och sedan hamnade jag framför datorn..

  • Och nu håller Hannah på och terrar mig på msn så jag har inte en chans i världen att kunna plugga till mitt religionsprov jag har imorgon..fy dig hannah:P

Inga kommentarer: