01 februari 2009

6-1 Jippi!!

LHC vann igår med 6-1 så med andra ord var matchen rikigt bra:-) Hannah och jag lyxade faktiskt till det med sittplatser vilket vi pratat om hur länge som helst men nu blev det av haha. Tyvärr så hade jag feber igår när jag kom hem och den har inte gått över...Jag skulle ha åkt och köpt de där skohyllorna men jag får ringa till hon som säljer dem sen när jag mår bättre och se om de finns kvar då istället. Igår så var det rivning på högnivå i huset:) Väggen kom till slut ner och nu är det bara liite mer som ska göras:-) Men det kommer bli såå bra! Blir verkligen så stor skillnad när vi tog ner väggen, blev ju massa yta helt plötsligt:) Pontus är där nu igen och grejar men jag är hemma med Hugo. Igår så var jag barnvakt/mathållare. Jag lagade mat till alla duktiga pojkar som jobbade på så bra. Gjorde köttbullar med potatismos och herregud vad köttbullar jag rullade! Gjorde på nästan 1 och ett halvt kilo köttfärs och alla tog slut...Men så var det ju Pontus och Krille som åt också, de har nog inget stopp i sina magar.

Och solen lyser faktiskt utanför fönstret idag!! Det var inte igår precis... har typ varit igen mullet hela veckan tror jag. Ska kanske ta med mig Hugo ut på en promenad sen, fast et beror på hur jag känner mig. Ska ta och plocka i ordning i köket som Pontus INTE hade gjort igår när jag var iväg på hockeyn, trött jag blir ibland på min kära pojkvän. Känns som jag ALLTID diskar i det här hushållet. Jag har inget emot det egentligen men lite hjälp ibland skulle jag ju uppskatta...Sen är det tvätt som ligger och vill in i garderoberna, ännu en sån sak som skulle uppskattas om jag allti slapp göra. Men men killar tänker inte så, man måste säga till dem vad de ska göra för annars händer ingenting. Och iblan hjälper det inte att säga till heller, jag har påpekat för Pontus jättelänge att Hugos vagn gnisslar tror ni han gjort något åt det?


Normala supportrar:)Hannah håller på Cluben!!Hannah och jag hade roligt med digitalkameran..vad göra i en periodpaus om inte ta kort på sin skor?Vi hade som sagt mycket roligt med kamerorna
Väggen är nere, visst är det fiint?:)"Köttbullar, Köttbullar ge mera köttbullar goda små köttbullar.."

Inga kommentarer: