01 maj 2009

Borta!!!

Panik!!! Igår hade vi inflyttningsfest och det var hur trevligt som helst, dock hände en sak som gör mig lite smått panikslagen...Jag har tappat bort min förlovningsring! Vi har letat överallt och kan inte hitta den! Jag håller på att börja gråta på rikigt nu. Jag fattar inte hur jag kan ha tappat den utan att märka det. Jag vet att jag inte tagit av mig den så jag måste alltså ha tappat den. Men som sagt hur kan man tappa en ring utan att märka det?

Usch jag känner ingen större blogglust nu faktiskt. Jag måste bara hitta min ring annars vet jag inte vad jag gör....

//Sofie

2 kommentarer:

Ida sa...

Ohh vad tråkigt, vet verkligen hur det känns. Jag har en förmåga att tappa diverse saker, men just den ringen betyder så mkt. Tappade bort den för ett tag sedan och kan lova att jag blev lättad när jag återfann den.

Hoppas att du snart hittar den.
Kram Ida

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Sv; man behöver inte betala varje månad, man kan skänka lite pengar då och då när man har råd om man inte vill ha det på autogiro;)