01 mars 2012

Torsdag allaredan!

Herregud vad veckorna går fort! Torsdag, snart helg igen ju! Skrämmande fort går det förtillfället. 1 mars är det ju också idag. Vart tog de första 2 månaderna på 2012 vägen?

Min nästa sista dag på jobbet. Inte så skoj, på måndag blir det arbetsförmedlingen. Jag ska vara jobbig. Jag vill ha ett jobb och inte gå som timvikarie inom kommunen för alltid. Som de kommer tycka jag ska göra. Det är ju inte så att jag legat på latsidan när  det kommer till jobbsökandet. Jag söker ju hela tiden. Något mer får den där arbetsförmedlingen stå till tjänst med:) Ni som har varit inskrivna där kanske vet jag vad pratar om...

Var och tränade igår med Noomi. Gick bra men det var seegt! Allt jag gjorde kändes 10 gånger jobbigare och tyngre och var bara helt slut i kroppen. Hoppades på att jag skulle blivit så där pigg av träningen som man ofta blir men när jag kom hem åt jag och sen gick och la mig. Sketslut.

Nu ska jag väl göra oss klara här hemma. Nästa vecka blir det ju nya rutiner för hela familjen (minus Pontus då). Se vad barnen säger om att inte få åka till dagis varje dag. Hugo kommer nog bli besviken. Se till och ha massa annat skoj inplanerat:)

//Sofie

Inga kommentarer: