13 december 2012

God Kväll!

Nu har jag en stund över till datorn och bloggen.

Vad har min dag bestått av då? Hmm ja barnen skulle varit på dagis en stund idag men då alla där är typ magsjuka och vi ska åka bort i helgen så var svärmor snäll och hade barnen den lilla stunden istället. Jag var på personalmöte och roade mig undertiden.

Hunnit med städning här hemma idag med. Känns skönt även om barnen fått det att se ut som ett bombnedslag redan.

Är hungrig och borde äta något då jag inte ätit sen lunch. Men jag orkar inte laga mat! Orkar verkligen inte. Och vi har inget smidigt att äta heller. Usch skiter i det...Eller hoppas på att Pontus orkar laga till något när han nattat klart barnen:)

Skulle tränat idag också var planen men det har inte hunnits med. Kanske tar mig en tur på löpbandet så jag rört lite på mig i alla fall. Kan bli så.

//Sofie 

Inga kommentarer: