03 december 2012

Kväll- Sofie trött!

Har just suttit och tagit kort och lagt ut några kläder till försäljning. Se om jag får något sålt annars får jag skänka bort även det. Har två soppsäckar med annat som ska skänkas iväg. Men några plagg kunde jag bara inte lägga där i. Nästan nya kläder... Se vad som händer.

Annars har dagen inte bestått av så mycket spännande saker. Jobb och därefter tränade jag. Hugo och jag drog en vända till Willys och inhandlade mat för alldeles för mycket pengar. Fan vad mat är dyrt! Speciellt när allt, precis allt är slut och ska inhandlas. Nu hade vi slut på alla såna där tråkiga dyra saker som hund och kattmat, toa och hushållspapper, maskindiskmedel etc. Ja ni vet.

Nu är jag trött. Nu blir det sängen.
En glad Hugo på Astrid Lindgrens Värld 
//Sofie

Inga kommentarer: