01 september 2018

Blogga

Jag har inte haft tid att blogga alls så mycket som jag velat sista tiden. Jag kommer på idéer och saker att skriva här, men sen så finns verkligen inte tiden till det. Det är så tråkigt! Hoppas det kan bli ändring på det.

Igår så öppnade på jobbet och slutade (lyxigt tidigt en fredag) efter lunch. Drog därefter till Mjölby för att köpa ett par senapsgula Moheda skor som en tjej sålde billigt på facebookloppisen. Som nya och så fina! Fel säsong, men våren och sommaren det kommer ju igen. Jag längtar redan! Av många anledningar men just nu mest för att jag ska få använda dessa skor.


Sen brummade jag vidare och tränade veckans fjärde pass på gymmet. Det var svettigt värre. Såg nästan ut som att jag varit ute och tränat i regent som öste ner konstant hela dagen igår.


Vi var sen bjudna ut till svärföräldrarna för att fira svärfar som fyllde år igår! High life deluxe när alla barn och barnbarn ses. Vi fick jättegod smörgåstårta och dumlekaka till efterrätt som var super:-)


Jag fick för första gången den här säsongen ta på mig strumpbyxor till klänning. Jag ville nästa gråta. Fy fan så instängt... längtar redan tills jag kan få gå barbent igen. Med mina nya Moheda skor på fötterna:-)

Vi kom hem runt nio tiden igår kväll, och då var vi trötta allihopa. Barnen somnade i sina sängar medan Pontus och jag trodde att vi skulle orka kolla på tv. Vi satte oss i soffan och sen sov vi med.

//Sofie



Inga kommentarer: