30 augusti 2018

12 timmars dag

Igår började jag vid halv nio så passade som vanligt på att gå upp tidigt så jag skulle hinna träna innan. Kände mig riktigt pigg när jag kom till gymmet och även efteråt. Men när jag klev innanför dörren på jobbet sen så slog någon slags trötthet deluxe till mot mig.

Vet inte om det bara var psykiskt då jag visste att det var en lång dag som väntade. Jag jobbade till halv fem, men därefter hade vi möte till halv nio på kvällen. Så klockan var straxt efter nio innan jag var hemma igen igår kväll. Jag har aldrig varit så genomtrött som jag var under hela gårdagen. Gick som i en dvala kändes det som...

Den här dagen har gått lite lättsammare och mindre trötthet. Kom hem för en stund sen och ska se till att mina kids gör sig redo för fotbollsträningen som de ska åka iväg på snart.

Jag ska träna jag med, men har inte bestämt mig för vad. Kände faktiskt för att dra ut och springa men just nu värker regnet ner ute så är inte supersugen på det. Kanske får det bli spring på löpbandet istället.

//Sofie 

Inga kommentarer: