27 februari 2011

LHC-Frölund 3-2

Var ju på hockey igårkväll med pappsen. Riktigt skojigt. Pappa hade ju vunnit biljetterna via Corren så först fick vi äta gott i deras loge (dock ingen god dricka, de serverade bara öl, ramlösa och kaffe..jag dricker inget av det men jag tog lite ramlösa för att få något till. Hatar kolsyratvatten .Det måste vara det mest onaturliga som finns. Eller ja kanske inte det mest men onaturligt. Konstig att det alltid serveras kolsyratvatten med inte vanligt? Oj lång parantes visst:)

Sportchefen kom och pratade lite också inför matchen och omkring Cluben och deras verksamhet. Det var riktigt bra! Det dåliga var sen när vi skulle upp i arenan och kolla på matchen. Pappa och jag hade ju inte läst så noga på våra biljetter men då visade det sig att vi hade platser på olika ställen! Kul.. Förmodligen blev det något fel men vi kunde ju inte hitta killen som höll i det så första perioden kände jag mig som en hamburgare, inklämde mellan två feta gubbar. Tur var så var platserna brevid pappa var tomma så jag satte mig där sen. Matchen i sig var spännande. Lite för spännande när de håller på att släppa en 3-0 ledning (igen) men som tur var lyckades de hålla igen till slutet.

//Sofie

Inga kommentarer: