23 juli 2011

Snart dags för jobbpass

Vid 12 börjar jag mitt dygnspass. Men det känns rätt bra med tanke på min ledighet jag haft nu:)

Leah och jag är själva hemma. Eller Poker och Lucas är här också. Vi är hundvakter åt Lucas nu när mamma och pappa är med Hugo i Borås. Pontus stack iväg tidigt imorse (ja eller sent i natt beroende på hur man ser det..) för att handla båt. Han var ju och kollade på en i Västerås och den blir det. Det blir nog bra. Krille kör upp med sin (okej hans jobbs) lastbil så vi ska frakta hem den på den.

Svärmor kommer om en stund och ska passa Leah den stunden mellan jag åker till jobbet och tills dess att Pontus kommer hem.

Nu ska jag ta tag i alla måsten innan det blir jobbet. Dammsuga, sortera all tvätt, packa min väska, plocka undan i köket etc etc. Ja listan kan göras lång. Får se vad som hinns med:)

//Sofie

Inga kommentarer: