22 juli 2011

Under mitt körsbärsträd

När jag höll på att plocka ur diskmaskinen så hann jag bara vända ryggen till så var Leah bort..Hmm undra vart hon tagit vägen?? Men se där! Körsbärsträdet och den irriterande låga grenen (den är väldigt irriterande när man ska klippa gräset. Har tjatat på Pontus om att han ska såga ner den men än har inget hänt. Tror allt jag ska hämta sågen själv..:) var det som lockade:)
Plocka plocka plocka körsbär små!
Och så in med dem i munnen! Här skulle Leah kunna bosätta sig. Under körsbärsträdet. Det får hon inte. Inte så länge hon är liten och har en blöja som kan bli väldigt full när hon äter många körsbär..Pontus pappa (eller ja farfar kan jag ju lika gärna skriva) och Hugo var på "äta körsbärs jakt" när Hugo var i Leahs ålder. Det resulterade i en veckas konstant nerbajsade blöjor..

//Sofie

Inga kommentarer: