10 december 2010

Shopping shopping hela dan!!

Imorgon ska jag in till Linköping och träffa Hannahpanna och shoppa inför den kommande julen (den är den 24:e för er som missat hohoho rolig jag är). Nu fick jag näsblod visst...fan. Nu har jag bomull i näsborren. Så nu kan jag skriva igen:)

Idag har våra fina barn fotograferats. Pontus har en gammal klasskompis som är fotograf så hon kom faktiskt hem hit med lite rekvisita och grejer och fotade. Ska få en skiva med bilderna på i nästa vecka, tror det kommer finnas flera fina bilder att välja bland:) Hugo var jätteduktig i början men sen orkade han inte mer.. Leah var som en solståle hela tiden så det var ju bra:) Hunnit med en kort sväng hem till mamma och pappa också. Var av den mesta av tiden jag pratade i telefon med Jennie haha.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig..Är så himla trött! Har typ sovit 5-6 timmar sammanlagt de två senaste nätterna. Egentligen får jag inte klaga då Pontus sovit mindre och dessutom börjat jobba vid 4-5 varje morgon.. Hugo och Leah har jobbiga nätter om varannat. Hoppas på att de är lugna i natt. Hugo har ju sovit utan napp nu ett par nätter och det går bättre och bättre.. Duktig han är! Eller vi är som står ut med skriket vid läggdags haha.

//Sofie

Inga kommentarer: