01 oktober 2011

Jag vill åka till Ullared!

Har fått sånt ryck, jag vill verkligen ta en tur ner till Ullared. Inte bara för jag vill utan efter att ha kollat igenom lådor och garderober här hemma har jag upptäckt att det är mycket som behövs köpas och bunkras upp med här hemma.

Hittills har jag inte lyckas få med mig någon mer på mina planer. Tina och Emelie var ju för inte så längesen och mamma hon ska ner dit med jobbet.. Får väl se hur det blir men det vore verkligen kul att åka.

Annars så är det bara jag och Hugo uppe. Pontus och Leah har sovmorgon. Tycker jag skulle få sovmorgon som ska jobba dygn sen men men jag fick ju sova längre sist så det är väl rättvisas så. Hatar rättvisan ibland haha:)

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Jag vill, jag vill! Tror dock inte att jag har råd tyvärr :(

Sandra sa...

Jag vill oxå! Men efter att limpan kommit...