01 maj 2018

Valborgsmässoafton

Den blev ingen eld igår för våran del. Lika bra det då det spöregnade så det var inte så lockande att vara utomhus.

Vi hade istället huset fullt av fina vänner. Emelie och Dennis, Tina och Eddie och Emma och Per med alla barn var här. Vi hade en riktigt trevlig Valborg tillsammans.

Vi grillade och åt god mat. Barnen hade hur mycket energi och spring i benen som helst så de höll sig väl sysselsatta allihopa. Vi vuxna tog det lite lugnare och var mer stillasittande, men hade det väldigt trevlig och pratade en hel del. Längesen vi sågs alltihopa. Ja, det var längesen jag träffade både Emelie och Tina så vi hade massa att prata ikapp om.

Emelie och jag har redan bokade in en ny dejt på fredag. Man måste planera in annars är det så lätt att tiden bara rinner iväg och det dröjer sådär länge innan man ses igen. Måste försöka bli bättre på det! 



Har man fyllt 30 år så får man sån här vacker blombukett:-) Fick även fint ett olivträd som ska få pryda vår fina veranda sen. Pontus han körde på hårt igår så all trall blev klar samt även trappen. Det går framåt, förhoppningsvis är den helt klar snart. 


Kvällens klänning blev denna. Var ju ingen vidare vårkänsla igår utan snarare höst. Så kallat och rätt. Hoppas på en finare och varmare dag idag.

Ska åka och träna här alldeles straxt. Skulle tagit mig iväg igår, men det hanns aldrig med tyvärr. Hade uppehåll från träningen hela förra veckan då jag inte kände mig helt bra kroppen. Har känt av bihålorna och haft en väldigt snorig näsa så inte velat riskera och göra det värre. Fast nu känns det mycket bättre så hoppas det får hålla i sig.

Pontus är och hjälper Robin hela dagen så får se vad jag och barnen ska hitta på sen. Jag hade tänkt målat det sista på garaget men jag behöver lite hjälp av Pontus för att göra det. Jag står nämligen på traktorvagnen och målar istället för på den där ostabila stegen (som jag lyckades ramla ner från). Jag har dock lite svårt att själv ställa dit vagnen på rätt ställe så får vänta med målandet tills Pontus kommer hem igen.

Nu ska jag ta mig iväg till gymmet iallafall.

Glad första maj på er alla!

//Sofie 

1 kommentar:

Chang Hong Lee sa...

Welcome to DR Fady's Temple Where Imposibility is very possible.DR FadyTemple is known for its unique nature, honesty and integrity. Dësen Tempel ass eriwwer, 10 bis 15 Joer al a mir bleiwen déi selwecht Plaz. An ech hunn Frënn iwwerall op der Welt, déi dës Tempelen geseent hunn, Beweiser op Beweiser.Den Tempel ass 100% assuréiert Servicer sinn 100% assuréiert a wéi Beispiller exzellent:

(1) Léift Magie fir den Ex-Frënd 100% sécher ze verbannen.
(2) Zauber fir e Frënd unzezéien sinn 100% sécher.
(3) Ritualen vun Ruhm 100% sécher.
(4) Schéinheet Magie 100% sécher.
(5) Déi ultimativ Magie vun der Zerstéierung ass 100% sécher.
(6) Zauber fir finanziell Hëllef 100% sécher.
(7) Packagen fir Nuechten a schloflos Nuechten 100% sécher.
(8) Package fir Gebuert an Mo Hëtzt 100% sécher.
(9) Déi komplett Magie vum Spouse Bond ass 100% geséchert.
(10) D'Magie vun der Herrschaft ass 100% sécher.
(11) Magic fir Büro Promotioun 100% sécher.
(12) Zauber fir HIV 100% sécher.
(13) Package vu Kriibspatienten 100% geséchert
(14) Déi mächtegst Magie vum Schutz géint all Fluch oder béise Geescht ass 100% sécher.
(15) De Geescht vum Kommandant Kirikas ass 100% sécher.
(16) Déi demonesch Magie vun der Lotterie vu Gléckszuelen (déi mächtegst) ass 100% sécher.
(17) D'Magie vun der Loyalitéit ass 100% sécher.
(18) PREVENTION, De Ritual vu Präventioun a Reflexioun ass 100% sécher.
(19) Ewechhuele vu Blockaden 100% sécher.
(20) Liewen am längsten Liewen am meeschte, Mächteg Ritual mat samtomi (permanent). 100% sécher.
(21) UNLIMITED RITUAL ABONNEMENT Prognosen, Ritualen 100% sécher.
(22) E Ritual vu Kraaft a Gréisst 100% sécher.
(23) Mächteg Magie vun Trennung 100% sécher
(24) STERK SEXSEX / Besser Sexliewen / Gitt net opgeregt an Dir sidd ëmmer an der selwechter Routine 100% sécher.
DR Fady Servicer si ganz authentesch, Äert Gléck ass meng Prioritéit. D'Zeegnes war op Iech all gewaart. Wëllkomm zréck op DR Fady's Magic Temple
Dir kënnt him kontaktéieren Email: drfady720@gmail.com
Oder Dir kënnt him WhatsApp schécken @ +2349039422406.