18 oktober 2018

Kurerar inför resa

I tisdagskväll mådde jag inte alls bra sen. Började känna mig febrig så det slutade med att jag tog beslutet att vara hemma igår och även idag för att bli bättre. Dunderförkyld verkligen. Vilade i stort sätt hela dagen igår och idag har jag inte heller gjort allt för mycket.

Hundpromenad och ett möte jag hade inbokad sen tidigare (som jag kände att jag inte kunde avboka) var de aktiviteterna som jag hade igår förutom soffläge.

Jag skickade iväg barnen med skolbussen i morse och hamnade sen återigen i sängen/soffan där jag hållit mig hela förmiddagen. Och jag känner mig faktiskt piggare. Någon mer feberkänning hade jag inte heller sen förutom det häromkvällen/natten. Så det har gått åt rätt håll.

Vi ska ju iväg på vår tjejresa i helgen och den vill jag bara inte missa! Den har vi haft inbokad sen i mars så det ska bli jättekul att komma iväg. Jag, Emelie, Malin och Maria åker till Gdansk fredag-söndag. Jag laddar upp med nässpray och annat bra och ha så ska jag nog klara av resan.

Jag ska ta tag i packningen nu tänkte jag. Känns som en lagom syssla för mig just nu.

//Sofie 

Inga kommentarer: