16 april 2019

Lite sjukstuga

Jag sov som en kratta natten till idag...Ont i bihålor och kom inte till ro. Gick upp när klockan ringde och hoppade in i duschen. När jag kom ut därifrån var jag helt slut i kroppen. Duschen tog alla mina krafter så jag ringde och sjukanmälde mig. Orkade jag knappt att duscha kändes det inte som jag skulle palla en hel jobbdag. Så tråkigt!

Mamma kom och hämtade barnen idag med så de slapp vara hemma med mig. Jag har mest sovit, sovit och sovit. Var ute en sväng med Ebbe, men det blåste så dant att jag var rädd för att få ännu ondare i bihålorna. Blev en kort runda med andra ord.

Något som piggade upp var att jag fick hem två klänningar som jag klickade hem för ett tag sedan.

Skonade er från mitt bleka nylle, men tvätthögarna och oredan i bakgrunden kan jag bjuda er på:-)


Två fina klänningar som funkar bra att även ha på jobbet. Me like!

Den gula kan tänkas få invigas redan nu till påsk. Håller verkligen tummarna för att jag ska vara på benen tills dess.


Tröstshopping är väl den bästa typen av shopping så säg.

Nu ska jag hoppa ur myskläderna och i pyjamasen igen. Är trött så jag kommer inte ha några problem att somna även att jag sovit större delen av den här dagen.

//Sofie


1 kommentar:

Hannah sa...

Så jäkla snygga!