20 juni 2009

Helt slut!

Det gick hårt åt igår, känner mig halvt död denna dag:) Vi hade det jätteskoj hemma hos Emme och Dennis. Trevligt folk och god mat! Men nu har jag värsta saknaden efter min son!! Gud vad jag saknar honom! Han har varit hos Pontus föräldrar sen igår och de har varit ute på sjön med båten. Pontus pratade med dem tidigare och de hade inte tänkt komma iland innan kvällen så jag sitter som på nålar och väntar på att de ska ringa och säga att de är framme så jag får träffa min underbara pojke! Jag kommer aldrig klara av att vara ifrån honom en hel helg sen...Det är egentligen bara bra att han får lära sig att sova borta utan mamma och pappa också, så inte det sak bli några probelm senare. Men det är verkligen så tomt! Poker är ju också med dem ute på sjön så inte ens honom har jag att gosa med. Usch usch...

Kollade igenom min kamera förut på bilder och herregud vad jag började skratta:) Vet inte hur mycket som är lämpoligt att lägga upp här men ni får se om det dyker upp några bilder senare. Vi dansade till och med runt midsommarstången igår, inte dåligt va? De hade snickrat ihop en alldeles egen liten stång och såklart var vi ju tvungna att använda den. Nu ska jag gå ner och äta något och sen tror jag att det är dags att åka till Asby och hämta pojkarna *hoppas*

//Sofie

3 kommentarer:

Ida sa...

Låter som en mysig midsommarafton men förstår att du saknar din lille. Man är ju så van att alltid ta hand om dom, kunna gosa med dom och prata med dom.

Du har en sak att hämta inne hos mig!
Kram kram

Emme sa...

haha, kan tänka mig att det va roliga bilder. Min kamera hade många roliga kort också:) Men vi hade himla kul, det va trevligt att ni kom ialla fall..måste vi göra om snart:) kramar

Noomi sa...

Ja hoppas medicinen hjälper sen.. det måste den :)

hehe jaa pappa ska fixa med den lite, e ju en gammal skrutt :) jaa ngt kommer vi nog åka ut hoppas ja :) Va ska ni göra i sommar då?

jo vi kan ta den nån gång då du e i stan eller så.. ingen brådska direkt, hehe =)

Annars allt bra? hugo mår bra?

Kramar