13 juni 2009

Pontus och jag

Vi brukar ha våra små diskussioner angående allt och inget. Igår av någon anledning började vi prata om klockor var på Rolex kom in i samtalet. Hur uttalar ni Rolex? Pontus sa nämligen "Rålex" med å ljud och det är enligt mig feluttal.. Var då tvungen att ringa Jennie för att fråga henne och hon sa också att det var fel uttal, men Erik uttalade det likadant som Pontus. Jag har aldrig hört någon säga Rålex innan, eller är det jag som är ute och cyklar?

Nu är vi iallafall hundvakter, eller jag är det snarare. Pontus och Krille åkte tidigt till Norrköping imorse för att kolla på den där båten. Usch vet inte vad jag ska skriva mer nu.. Hugo lever rövare så det är nog bäst jag leker lite med honom innan allt går sönder här omkring haha. Skriver mer senare.

//Sofie

1 kommentar:

Nathalie sa...

"Rålex" låter som en sjujävla östgöte! :D