17 juni 2017

Godmorgon soliga lördag!

Underbart väder att vakna upp till. Jag har rätt svårt att kunna sova länge nu för tiden. Jag går ju upp kring femtiden nästan varje vardag så kroppen är inställd på att gå upp tidigt. Sen när det är så ljust och fint ute känns det nästan bara dumt att sova bort den fina morgonen.

Igår hade jag en riktig sån där tråkfredag. Ägnade hela dagen åt storstädning och storhandling av mat. Barnen lekte med kompisar så lika bra att passa på och få sånt gjort. Var iväg och tränade en sväng på kvällen med och Pontus hade (som vanligt) lagat sån himla god mat när jag kom hem. Lammfärsbiffar med fetaost och massa annat gott.

Leah sov över hos grannHugo inatt så vi har bara haft Hugo hemma. Mysigt att få lite tid själva med bara vår stora pojk. Vi kollade på fotbollen igår och sen blev det Gladiatorerna. Jag somnade sen till en James Bondfilm. Typ som en vanlig fredagkväll här hemma:-)

Nu snart ska jag och barnen åka iväg och kolla på en familjemusikal/teater. Ska bli spännande! Får återkomma hur den var sen.

Nu ska jag fixa till mig lite här innan vi måste åka.

//Sofie 

Inga kommentarer: