06 maj 2024

Dansuppvisning

Den här veckans sista dag vaknade jag och kände att nehe? Bara till att bita i det sura äpplet och ta tag i städningen. 

Efter att jag ätit frukost satte jag igång. Orka göra mig i ordning eller ens ta av mig nattlinnet. Jag bara körde på. Dammsög bland annat igen för första gången sen senaste kiropraktorbesöket. Försökte tänka mig för så det gick skapligt ändå. Håller tummarna att det känns bra även imorgon.


Hoppade sen in i duschen och tog på klänning för det vankades dansuppvisning på eftermiddagen. Minna skulle uppträda så jag och Leah åkt för att kolla. 


Även den här trion var på plats för att spana in kusinens dansuppvisning. 


Det var jättebra! Så långa olika dansgrupper i så många olika åldrar sim uppträde. Imponerande! 

Minnas grupp körde två olika danser i olika stilar. Jätteduktiga var de. 


Bosse dansade lika mycket som dem på scenen. Om några år är nog han också med och uppträder.


Efter dansuppvisningen bjöds det på fika. Bosse fick leksakerna jag shoppade på loppisen dagen innan. 

De fick godkänt🙂


Mysig eftermiddagen som hann bli kväll innan vi var hemma igen. Då blev det tacomiddag och sen typ sängen. Varför går dessa helger så fort för? Vill verkligen inte jobba imorgon, behöver vara mer ledig! 



//Sofie 

Inga kommentarer: