09 maj 2024

Veckans andra dag

Tisdagen inleddes bättre än måndagen. Sol och tågen gick, tjoho! 


Inledde både min barbent period samt en ny bok på väg till jobbet. 

Alltså dessa små goda rackare! Har en kollega som brukar köpa naturgodis och jag fick smaka dessa som verkligen var så goda! Lakrits och choklad i ett som är helt underbara! 

Efter jobbet blev det träning och efter träning påbörjades jakten efter rätt mediciner till Ebbe. Ebbe har haft fortsatt problem efter sin operation av ögonen. Sen han opererades 28 mars har vi varit på återbesök med honom en gång i veckan och i tisdags blev det ytterligare en operation av höger öga. Förhoppningsvis den sista. 


En massa mediciner av dess olika slag skulle inhandlas men det är ju ett skämt att få tag på. Efter att ha besökt alla tre apoteken och väntat i en mindre evighet samt tömt plånboken på pengar så fick jag tillsist tag i allt. 

Pontus var iväg hela kvällen på tennis och barnen tränade och allt var det var. Klockan var 19 innan jag kom från stan och kunde åka hem så då fick det bli pizza till middag. Så himla trött och hungrig. Blev mat i magen och sen sängen för min del. 




//Sofie 

Inga kommentarer: