05 maj 2024

Grillkväll i sommarvärmen

Soooovmoooorgoooon! Det är underbart att slippa vakna till alarmet. Det är nog det bästa med helg. Men och andra sidan har jag två fyrbenta vänner som väcker mig istället så sovmorgon blir det knappt men men. 


Efter frukosten så drog jag iväg en sväng. Alldeles för längesen jag beökte loppisar så det fick bli en liten minitur. 

Köpte inte så mycket men fyra pocket böcker för en femma styck blev det. 

Samt en ny blomkruka för en tjuga. Hittade även några leksaker som jag köpte till Bosse. 


Så skönt att bara få besöka ett par loppisar pch strosa runt. Blev även matshopping innan jag vände hemåt igen. Packade upp, åt lunch och sen var jag helt slut. Vädret var strålande fint så hade tänkt ta mig ut men vet ni? Jag somnade på soffan. Kändes som jag hade något på gång i kroppen men efter min tupplur så var det borta som tur var. 


Svidade om och sen drog vi på grillkväll hemma hos Cissi med familj. Hade en sån trevlig kväll! Längesen jag skrattade så mycket under en hel kväll. Tiden bara försvann och klockan hann bli sent innan vi var hemma igen. Fler såna kvällar önskas framöver! 




//Sofie 

Inga kommentarer: