10 september 2007

Gudars amalia min mobil fungerar- och det bara efter två veckor!!

Bli inte kund hos halebop, eller hos glocalnet heller för den delen.. båda två är hur kassa som helst! så fort det krånglar det minsta lilla blir det problem..Ta halebop till exempel, de har ingen kundtjänst att ringa till! nej just det ni läste rätt, man ska nämligen maila till dem.. och det kan ta en cirka, precis som i mitt fall, arton mail och tre dagar innan de ens fattar vad det är som de ska hjälpa en med. Och efter en veckas vänta dimper ett brev ner i brevlådan och talar om att det man ville ha hjälp med inte alls går att få hjälp med! Så då ringer man till glocalnet och det kan ta, precis som i mitt fall, TVÅ timmar i telefonen innan man får hjälp från rätt person..jag tog tiden! Men i dag så jag äntligen ljuset i tunneln och nu så fungerar min mobil igen:) så jag ber om ursäkt till alla som eventuellt har sms:at eller ringt och jag inte svarat! För som sagt: bli inte kund hos någon av dessa två teleoperatörer, gör inte om samma misstag som jag!

Inga kommentarer: