24 september 2007

Nedräkning!

Nu är det bara tre dagar kvar!!! Snart åker vi och hämtar vår lilla lurviga familjemedlem, längtar såå:)

Förtillfället är jag hemma i Boxholm, kom hit i fredags och åker hem imorgon (tisdag). Klara inte av att vara ifrån min älskling längre! Kan inte ens tänka mig hur vi hade det tidigare då vi bara träffades på helgerna, jag saknar ju min gullvipp bara efter en natt från varandra, ingen som ligger och kramar om en innan man somnar och ingen som ger mig en puss när jag vaknar (eller ja, innan han går till jobbet och pussar på mig när jag försöker somna om efter att ha vaknat av hans väckarklocka men jag blir alltid lika glad av att få några pussar på morgonen, en bättre start på dagen finns inte:) Så nu när det bara 18 timmar kvar innan vi ses igen, ännu en nedräkning!

(haha töntigt med nedräkning tänker ni, men ni har ju å andra sidan inte världens bästa pojkvän att räkna ner till innan ni får träffa honom:P)

1 kommentar:

Hannah sa...

Otroligt megatöntig tänker vi snarare! Hahaha, naedå, skojar bara ;)

Men VAR är bilderna på Poker?? ;P