01 mars 2011

Rekord

Herregud vad bajsblöjor jag bytt på Leah denna morgonen. Det måste vara rekord. Och inte bara i antal utan mängden i blöjan också. Att det kan komma så mycket ur en så liten människa:)

Trevlig start på ett blogginlägg mohaha.

Hugo vaknade som vanligt innan klockan slagit 06.00.. Jag gick och la mig innan 22.00 igår men ändå var jag död imorse. Min kropp vill bara inte gå upp innan 06.00, så är det bara:)

Har städat och röjt här på morgonen. Hugo är på dagis och Pontus i badrummet och grejar. Går nog inget bra för jävlar (passande) vilka ord jag hörde där innefrån nyss. Hoppas att de vänder så det går framåt där nere:) Ska ta med lilla fröken Gustafsson på promenad snart. Blir nog rundan här ute för omväxlingskull. Nu går det faktiskt att promenera här omkring någorlunda i allafall. Gött.. Nehepp. Dammsuga övervåningen och sen skriva inköpslista. Därefter promenad. För er som är intresserade asså:)

//Sofie

Inga kommentarer: