22 juli 2012

JobbarTajm

Alldeles straxt dags för mig att bege mig till jobbet. 12 timmar står på schemat och sen hem och då är jag ledig enda till torsdag! Det tycker vi om:)

Leah sover fortfarande! Vet inte vad som flugit i vår dotter, sova så länge? Hugo är ju uppe och studsar vid halvsju som vanligt. Pigg och glad men Leah har sovit länge de senaste dagarna. Nästan så jag får lite ångest hur det ska gå sen när dagis drar igång igen. Jag menar vi har ju aldrig behövt ställa klocka eller väcka barn när vi ska iväg. Positivt med morgonpigga barn på det sättet. 


Nu ska jag göra mig redo för jobb! 


//Sofie




1 kommentar:

Tina sa...

Kanske smittade varandra i fredags? För Zeb har sovit till halv nio två dagar i rad. Idag hade han nog sovit ännu längre om inte Stella väckt honom! Men skönt att få lite sovmorgon:)