19 mars 2015

En ledig torsdag

Idag har vi varit lediga här hemma! Eller jag och Leah har varit det☺ känns som dagen bara försvunnit. Har haft fullt upp. Pratat en massa i telefon bland annat. Både viktiga och kanske lite "mindre" viktiga samtal har avverkats. Vi har även varit och valt tapeter till rummet där uppe. Går in i affären och ser direkt tapeten jag vill ha! Höll dock på att inte bli den men tack vare ett snällt butiksbiträde så kommer vi ha tapeten hemma nästa vecka. Jippie👍

Varit och fixat present till Pontus med och även hämtat en Emma fåtölj jag fyndat på facebookloppisen. Så fin och i så bra skick! Älskar den redan.

Var en sväng förbi mamma och pappa i eftermiddags med då jag hade ett ärende där. Leah tog med sig cykeln dit för att visa upp vad hon lärt sig idag. Nämligen att cykla! Hon kunde typ cykla själv redan i höstas men nu kan hon det helt å hållet mammas stora tjej❤

Leah har även köpt sig ett par nya solbrillor idag för sina egna sparade slantar. Dem matchade hon med sin nya skinnjacka hon fick av Elin redan i vintras och som hon nu äntligen fick använda i det fina vårvädret som varit idag🌞

Jag har hunnit med ett träningspass ikväll, nämligen boxning! Så kul men så jobbigt. Armarna skakade på mig när jag kom hem. Jag som haft träningsvärk i flera dagar lär nog få fortsätta ha det även imorgon.

Ska röja undan lite i köket nu och sen lockar sängen väldigt mycket. Lär somna så fort jag lägger huvudet på kudden har jag en känsla av😴

//Sofie

Inga kommentarer: