17 mars 2015

Kväll igen

Sitter och kollar halvt som halvt på "veckans brott". Borde inte göra det då jag lätt blir uppskrämd och nu är jag ensam hemma dessutom då Pontus är på fotbollsträning. Bäst och blogga lite samtidigt så går det nu bättre☺

Har precis duschat efter att vi äntligen fått lite varmvatten i kranarna. Härligt när man kommer hem efter att ha tränat svettig och dan och så finns det inte en droppe varmvatten! Jaja efter att ha tänt i pannan hade vi snart varmt vatten i kranarna igen.

Haft en hel dag med jobb och personalmöte. Hämtade barnen och hann hem och varva ner en stund innan jag drog iväg till gymmet.

Haft massa tankar i huvudet hela dagen om beslut men har idag bestämt mig för hur jag ska göra. Bara tuta och köra å inte tänka för mycket. Jag har en tendens att älta saker för mycket tills jag inte vet vad jag vill eller ska göra. Dålig ovana. Men nu så💪

Nu ska jag ägna mig åt tv:n då det är riktigt intressant. Tyvärr, nu kommer jag väl inte våga gå och sova innan Pontus är hemma igen😂

//Sofie

Inga kommentarer: