30 november 2015

Morgonstund har guld i mun!

Hej måndag och sista dagen i november! Tänk imorgon är det december och bara en månad kvar av 2015. Hjälp! Så fort det går. Men jag längtar till imorgon för då ska jag kika på julkalendern☺ Jag har aldrig sett fram emot en kalender så mycket som denna. Den kommer nog ha svårt att slå favoriten (Sunes jul) men jag hoppas den kommer bli en favvo den här också☺

Startade denna dagen med att gå upp tidigt för att köra spinning. Så kul och så svettigt! Har ju varit i ofas med träningen i ett par veckor men nu är jag igång igen. De kommer börja köra spinning med pulsband efter nyår och idag fick vi ett smakprov på hur ett sånt pass kommer vara upplagt. Riktigt kul var det! 

Tagit en varm dusch precis och skickat iväg Hugo med skolbussen. Nu väntas frukost!

//Sofie


Inga kommentarer: