24 mars 2018

Det vände tillbaka

Jag som var på gång igen och var på benen igår. Jag kände mig så pigg att jag tog mig iväg och träffade gamla jobbarkompisar igår kväll. Åt mat och hade det jättetrevligt.

Men när jag kom hem sen började en helvetes natt. Fy vad jag hostade! Hostade så jag höll på att få panik. Och när jag snyter mig så kommer det bara blod och så kunde jag inte öppna ena ögat inatt så har även fått en härlig ögoninflammation...

Ringde till 1177 så nu har jag fått en jourtid till läkare nere i Eksjö så ska dit om ett par timmar.

Och som inte vore nog så lyckades jag ha sönder min telefon igår. Jag skulle ta ur nycklarna ur fickan och fick med telefonen som flög rätt ner i asfalten. Hela telefonen är helt sprucken och död. Så det måste jag också ta tag i och försöka ordna en annan. Man klarar sig ju verkligen inte utan mobilen idag. Skulle göra en skadeanmälan via vårt försäkringsbolag och höll på att inte kunna göra det för då hade jag ju inget mobil bankID att logga in mig med. Sen skulle jag bifoga en bild på skadan men jag äger ju ingen annan kamera även den jag har i telefonen.

Alla mina jobbokningar sker via telefonen så jag kan ju inte jobba om jag inte har en fungerande telefon. Nu är det både lördag och jag är dålig igen så jobbdelen är ju inte superakut just nu men ändå.



Skit rent ut sagt. Hoppas på en bättre vändning snarast.

//Sofie 

9 kommentarer:

lilian nikky sa...

Mitt namn är Lilian N. Detta är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr.saguru har givit mig genom att hjälpa mig att få min ex-man tillbaka med sin magiska och kärleksspell. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över Drsaguru email på internet om hur han har hjälpt så många människor att få sina ex tillbaka och hjälpa till att åtgärda relationen. och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning berättade han för mig att han hjälper mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min dag. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.saguru verkligen är en riktig stavning. BEHÖVER DU HJÄLP KONTAKT LÄKARE SAGURU NU VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och får dig att känna dig lycklig i din relation.och hans också perfekt i
1 LOVE SPELL
2 WIN EX BACK
3 FRUKTER AV WOMBEN
4 PROMOTION SPELL
5 SKYDDSPEL
6 BUSINESS SPELL
7 bra jobbspel
8 LOTTERY SPELL och CASE CASE SPELL.

Vlasta Parkanová sa...

Den som läser detta vittnesmål idag borde fira med mig och min familj eftersom det hela började som ett skämt för vissa människor och andra sa att det var omöjligt. Jag heter Göran Jörgen och är från stockholm, men jag flyttar till Chicago USA med min fru. Jag är lyckligt gift med två barn och en vacker fru. Något hemskt hände med min familj, jag tappade jobbet och min fru lämnade mitt hus eftersom jag inte kunde ta hand om mig själv och familjen. henne och mina barn vid den tidpunkten. Jag lyckades i nio år, ingen fru stödde mig för att ta hand om barnen. Jag försöker skicka ett testmeddelande till min fru men hon hindrar mig från att prata med henne. Jag försöker prata med hennes vän och hennes familj men jag vet fortfarande att någon kan hjälpa mig och jag har skickat begäran senare till så många företag, men ändå ring inte mig, förrän en trogen dag kommer att jag aldrig kommer att glömma i mitt liv . När jag träffade en gammal vän till mig som jag förklarade alla mina svårigheter och han berättade för mig om en bra man som hjälpte honom att få ett bra jobb på Coca cola-företaget och han berättade för mig att det var en caster-charm, men jag är en person som aldrig tror på trollformler, men jag bestämde mig för att prova och Drosagiede instruerade mig och visade mig vad jag skulle göra i dessa tre dagar av lunchen. Jag följer alla anvisningar och gör vad han bad mig göra bra. Drosagiede se till att allt gick bra och min fru skulle se mig igen efter det underbara arbetet Drosagiede. Min fru ringer till mig med ett okänt nummer och ber om ursäkt och hon sa till mig att hon verkligen saknar mig och våra barn och min fru kommer hem. Och efter två dagar ett företag som jag har skickat mitt tackbrev kallat, nu är jag den föredömliga företagschefen här i USA. Jag rekommenderar att om du har några problem skickar du ett meddelande till detta e-postmeddelande: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 och du kommer att få det bästa resultatet. Ta saker för givet och det kommer att tas bort från dig. Jag önskar dig det bästa.

Chang Hong Lee sa...

Welcome to DR Fady's Temple Where Imposibility is very possible.DR FadyTemple is known for its unique nature, honesty and integrity. Dësen Tempel ass eriwwer, 10 bis 15 Joer al a mir bleiwen déi selwecht Plaz. An ech hunn Frënn iwwerall op der Welt, déi dës Tempelen geseent hunn, Beweiser op Beweiser.Den Tempel ass 100% assuréiert Servicer sinn 100% assuréiert a wéi Beispiller exzellent:

(1) Léift Magie fir den Ex-Frënd 100% sécher ze verbannen.
(2) Zauber fir e Frënd unzezéien sinn 100% sécher.
(3) Ritualen vun Ruhm 100% sécher.
(4) Schéinheet Magie 100% sécher.
(5) Déi ultimativ Magie vun der Zerstéierung ass 100% sécher.
(6) Zauber fir finanziell Hëllef 100% sécher.
(7) Packagen fir Nuechten a schloflos Nuechten 100% sécher.
(8) Package fir Gebuert an Mo Hëtzt 100% sécher.
(9) Déi komplett Magie vum Spouse Bond ass 100% geséchert.
(10) D'Magie vun der Herrschaft ass 100% sécher.
(11) Magic fir Büro Promotioun 100% sécher.
(12) Zauber fir HIV 100% sécher.
(13) Package vu Kriibspatienten 100% geséchert
(14) Déi mächtegst Magie vum Schutz géint all Fluch oder béise Geescht ass 100% sécher.
(15) De Geescht vum Kommandant Kirikas ass 100% sécher.
(16) Déi demonesch Magie vun der Lotterie vu Gléckszuelen (déi mächtegst) ass 100% sécher.
(17) D'Magie vun der Loyalitéit ass 100% sécher.
(18) PREVENTION, De Ritual vu Präventioun a Reflexioun ass 100% sécher.
(19) Ewechhuele vu Blockaden 100% sécher.
(20) Liewen am längsten Liewen am meeschte, Mächteg Ritual mat samtomi (permanent). 100% sécher.
(21) UNLIMITED RITUAL ABONNEMENT Prognosen, Ritualen 100% sécher.
(22) E Ritual vu Kraaft a Gréisst 100% sécher.
(23) Mächteg Magie vun Trennung 100% sécher
(24) STERK SEXSEX / Besser Sexliewen / Gitt net opgeregt an Dir sidd ëmmer an der selwechter Routine 100% sécher.
DR Fady Servicer si ganz authentesch, Äert Gléck ass meng Prioritéit. D'Zeegnes war op Iech all gewaart. Wëllkomm zréck op DR Fady's Magic Temple
Dir kënnt him kontaktéieren Email: drfady720@gmail.com
Oder Dir kënnt him WhatsApp schécken @ +2349039422406.

Unknown sa...

Jag har min ex-partner tillbaka med hjälp av Dr Isikolo
Detta vittnesbörd är en sann historia och jag heter Monika Simun. Jag kom i kontakt med DR ISIKOLO genom ett vittnesbörd skrivet om honom och jag har också stött på många vittnesmål om hur han har hjälpt andra med deras liv. Att komma tillbaka med ett ex är en av de mest inre känslor som många människor skulle älska att uppleva, särskilt eftersom dessa minnen med vårt ex alltid grumlar vårt sinne när någon annan gör några av de saker som vårt ex brukade göra. Jag var ensamstående förälder i nästan 6 år och även om min före detta man var långt borta från mina barn önskar jag fortfarande att han en dag kommer tillbaka till mig. Denna besvärjelseläkare jag stötte på, känd som DR ISIKOLO, hjälpte mig med mina önskemål och jag är glad att kunna säga att jag är tillbaka med min ex make. resultatet visade sig 48 timmar när han försäkrade mig och kärleken och anslutningen vi delade återställdes fantastiskt. Om du vill komma tillbaka med ditt ex, kontakta den här fantastiska trollformaren på hans WhatsApp/Viber: +2348133261196 eller e-post: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonymous sa...

Kraft att ta tillbaka kärleken som gick förlorad, eller att attrahera någon som vi älskar. Att utföra kärleksbesvärjelser är en av de äldsta magiska aktiviteterna som människor ägnar sig åt. Love Magic handlar om att få tillbaka lycka, så detta är delen av livet. Det finns alltid inre skäl till varför ett par är (och varför de inte är) i harmoni. Ibland kan det hända att trots kärleken mellan partners saknas harmoni och relationen tar slut. Dr Ibinoba Love magi är en perfekt chans att fixa detta. Har du problem med ditt kärleksliv? slagsmål? Disharmoni? Funderar du på att avsluta ditt förhållande? Ofta kan dessa problem fixas När du inte kan, trots många försök att komma ihop med din drömpartner, heter jag Juliette..Jag är så exalterad över att få tillbaka min före detta älskare med hjälp av denna fantastiska Dr Ibinoba. Den här fantastiska mannen räddade mitt trasiga äktenskap och han har också hjälpt många människor. Min man gjorde slut med mig genom att skilja mig för att gifta sig med en annan tjej. Efter 5 år av brutet äktenskap får jag fortfarande det som är mitt. Med hjälp av dr Ibinoba och nu är jag glad att dela till dig att det finns någon där ute som kan rädda ditt äktenskap och ta tillbaka ditt trasiga hem, ex-förhållande och äktenskap tillbaka till dig om du har något äktenskap eller hälsoproblem som du kan kontakta dig med till den här mannen på hans WhatsApp-nummer: +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

Anonymous sa...

Ibland händer det skit i våra äktenskap men det kommer inte alltid att hålla när vi kämpar för att få dem fixade, jag hade problem med mitt äktenskap juli 2021 det var en hemsk upplevelse att jag nästan förlorade mitt äktenskap, min man trodde att jag var otrogen eftersom jag alltid ta emot samtal från jobbet jag försökte få honom att förstå att de bara är mina arbetskamrater han trodde aldrig på mig han ansökte om skilsmässa och tidningarna var ute, det var som en dröm för mig men det var en verklighet jag behövde för att stoppa honom eftersom jag älskar honom, det var ett vackert äktenskap och jag kunde inte ens föreställa mig att lämna mitt äktenskap, jag var tvungen att söka hjälp från DR WALE jag förklarade min situation för honom och naturligtvis hjälpte han mig, han förberedde en kärleksförtrollning för mig och försäkrade mig om säkerhet, Min man stoppar skilsmässan och älskar mig igen, Det är därför jag är här för att berätta för folk om DR WALE och hur han har hjälpt mig. Om du går igenom äktenskaps- och relationsproblem är det bara att nå honom hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

Nang T sa...

JEG VANT LOTTERI: Jeg skulle være en pensioneret buschauffør, der ikke havde nogen opsparing, tanken om det blev ved med at dræne mig dagligt, jeg har spillet lotto i de sidste år uden held. Jeg gik online for at undersøge livet efter pensionering, da jeg så tilfældige vidnesbyrd fra folk, der værdsatte en trylleformular kaldet lord Bubuza for at give dem de rigtige LOTTO-vindertal, så jeg kontaktede straks lord Bubuza for at få hjælp til at vinde en LOTTO 6/49 JACKPOT via WhatsApp: +1 505 569 0396, han sagde, at jeg kun kan vinde med de rigtige tal, som vil blive åbenbaret for ham af hans guder efter at have kastet en trylleformular. Jeg gjorde som han instruerede, og besværgelsen blev kastet, han gav mig tallene og sagde, at jeg skulle gå og spille uden frygt. Jeg købte billet og spillede. Det var meget chokerende og overraskende, da jeg opdagede, at alle de tal, Lord Bubuza gav mig, matchede alle seks vindertal i lodtrækningen den 6. april. Jeg blev vinder af $18,7 millioner ved hjælp af Lord Bubuza-numre. Jeg vil fortsætte med at sætte pris på ham, slutte sig til mig takke ham via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com eller WhatsApp: +1 505 569 0396

Unknown sa...

Hej alla, jag heter Frieda Dyrssen. Precis som så många andra människor ger jag varmt min tacksamhet till Dr Isikolo för hans hjälp och lösning på mina problem. Jag var förblindad av svartsjuka och osäkerhet, och det skapade kaos i min relation med min fästman och han kunde inte motstå mina problem och han lämnade mig. Efter att han insåg att jag hade gått för långt med allt jag gjorde fel mot honom bara för att han skulle flytta till en annan stad och jag förlorade alla sätt att försöka nå honom och be om ursäkt. Vid det här laget visste jag att jag behövde hjälp för att få tillbaka honom, så jag var tvungen att kontakta Dr Isikolo. Han visade mycket oro, och jag berättade allt för honom och gick med på att jag hade fel, och han försäkrade mig om att få tillbaka honom och återställa den kärlek och lycka vi delade, vilket han gjorde. Precis som utlovat ringde Thompson mig efter 48 timmar och jag bad om ursäkt för allt och han bjöd in mig så att vi kan hitta på saker och vara tillsammans igen. Tack Dr Isikolo för allt och din uppriktighet i att hjälpa människor. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonymous sa...

SLUTA GRÅT OCH SÖK EFTER KÄRLEK STAVNINGAR ONLINE SÖK INTE MER EFTER DIN LÖSNING, ÅTERSTÄLL DITT ÄKTENSKAP OCH RELATION NU MED HJÄLP AV DR WALE

Allt började i maj förra året när min man besökte Schweiz för ett program som varade i två månader, när min man kom hem märkte jag några förändringar i hans karaktär mot mig och barnen, allt jag gör för att göra honom glad blir han irriterad och tjatar slumpmässigt, lämnar hemmet och kommer tillbaka sent, förr söker han efter en kallelse ensam till Schweiz igen, vilket jag gav med tanke på att det skulle göra honom lycklig men till min största förvåning visste jag aldrig att det var slutet på vårt äktenskap om inte DR WALE Äktenskapsräddare, Med vänliga hälsningar, jag var så förkrossad när min man sedan sju år lämnade mig och flyttade till Schweiz för att vara med en annan kvinna. Smärtorna var bara för mycket för mig att bära att jag inte bara orkade längre. Så jag var tvungen att kontakta internet för att få hjälp tills jag fick reda på att DR WALE var den verkliga affären.. Jag hade provat allt jag visste, och med dina besvärjelser, välsignelser och extraordinära magiska krafter gjorde du allt arbetet för mig, vilket du har garanterat mig positivt resultat inom en vecka, min före detta make kom tillbaka till mig och han var ångerfull för allt han har gjort. Och nu är mitt liv balanserat och jag är lycklig igen. Allt tack vare dig sir du kontaktar honom via WhatsApp: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com