29 mars 2018

Den är tillbaka!

Det skulle ta två veckor men det tog bara en vecka att få den klar! Så himla skönt:-)


Och inte nog med det, de ringde även från försäkringsbolaget och jag kommer få ut halva kostnaden  av reparationen efter självrisken. Trodde inte jag skulle få ut något alls så jag blev väldigt glad för det beskedet. Telefonen är verkligen som ny nu. De har bytt både fram och baksida och även gjort en del andra grejer som visst behövdes göras och som ingick på garantin. Nu ska jag vara extra rädd om den och ta väl hand om min fina telefon.

Tänk så mycket man använder sin mobil till idag. Jag var ju helt utan mobil i tre dagar och det gick mycket bättre än vad jag trodde. Eller rättare sagt den där med att sitta och slökolla ner i telefonen saknade jag inte alls vilket jag trodde jag skulle göra. Klarade mig alldeles utmärkt utan sociala medier och den biten. Det jag saknade var att kunna göra alla praktiska saker som man använder sin mobil till idag. Man har ju så mycket "måsten" i mobilen som man använder sig.

Är så glad att ha min Samsung tillbaka och kunna säga bye bye aj-fåne hoppas aldrig jag behöver ha att göra med dig igen!

//Sofie 

3 kommentarer:

lilian nikky sa...

Mitt namn är Lilian N. Detta är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr.saguru har givit mig genom att hjälpa mig att få min ex-man tillbaka med sin magiska och kärleksspell. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över Drsaguru email på internet om hur han har hjälpt så många människor att få sina ex tillbaka och hjälpa till att åtgärda relationen. och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning berättade han för mig att han hjälper mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min dag. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.saguru verkligen är en riktig stavning. BEHÖVER DU HJÄLP KONTAKT LÄKARE SAGURU NU VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och får dig att känna dig lycklig i din relation.och hans också perfekt i
1 LOVE SPELL
2 WIN EX BACK
3 FRUKTER AV WOMBEN
4 PROMOTION SPELL
5 SKYDDSPEL
6 BUSINESS SPELL
7 bra jobbspel
8 LOTTERY SPELL och CASE CASE SPELL.

Allison Howarts sa...

Hej jag är Allison Howarts Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskastan och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. email: ogagakunta@gmail.com du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall eller vad är han på +2348069032895
1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förbanna en förälskad älskare
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
ogagakunta@gmail.com

Chang Hong Lee sa...

Welcome to DR Fady's Temple Where Imposibility is very possible.DR FadyTemple is known for its unique nature, honesty and integrity. Dësen Tempel ass eriwwer, 10 bis 15 Joer al a mir bleiwen déi selwecht Plaz. An ech hunn Frënn iwwerall op der Welt, déi dës Tempelen geseent hunn, Beweiser op Beweiser.Den Tempel ass 100% assuréiert Servicer sinn 100% assuréiert a wéi Beispiller exzellent:

(1) Léift Magie fir den Ex-Frënd 100% sécher ze verbannen.
(2) Zauber fir e Frënd unzezéien sinn 100% sécher.
(3) Ritualen vun Ruhm 100% sécher.
(4) Schéinheet Magie 100% sécher.
(5) Déi ultimativ Magie vun der Zerstéierung ass 100% sécher.
(6) Zauber fir finanziell Hëllef 100% sécher.
(7) Packagen fir Nuechten a schloflos Nuechten 100% sécher.
(8) Package fir Gebuert an Mo Hëtzt 100% sécher.
(9) Déi komplett Magie vum Spouse Bond ass 100% geséchert.
(10) D'Magie vun der Herrschaft ass 100% sécher.
(11) Magic fir Büro Promotioun 100% sécher.
(12) Zauber fir HIV 100% sécher.
(13) Package vu Kriibspatienten 100% geséchert
(14) Déi mächtegst Magie vum Schutz géint all Fluch oder béise Geescht ass 100% sécher.
(15) De Geescht vum Kommandant Kirikas ass 100% sécher.
(16) Déi demonesch Magie vun der Lotterie vu Gléckszuelen (déi mächtegst) ass 100% sécher.
(17) D'Magie vun der Loyalitéit ass 100% sécher.
(18) PREVENTION, De Ritual vu Präventioun a Reflexioun ass 100% sécher.
(19) Ewechhuele vu Blockaden 100% sécher.
(20) Liewen am längsten Liewen am meeschte, Mächteg Ritual mat samtomi (permanent). 100% sécher.
(21) UNLIMITED RITUAL ABONNEMENT Prognosen, Ritualen 100% sécher.
(22) E Ritual vu Kraaft a Gréisst 100% sécher.
(23) Mächteg Magie vun Trennung 100% sécher
(24) STERK SEXSEX / Besser Sexliewen / Gitt net opgeregt an Dir sidd ëmmer an der selwechter Routine 100% sécher.
DR Fady Servicer si ganz authentesch, Äert Gléck ass meng Prioritéit. D'Zeegnes war op Iech all gewaart. Wëllkomm zréck op DR Fady's Magic Temple
Dir kënnt him kontaktéieren Email: drfady720@gmail.com
Oder Dir kënnt him WhatsApp schécken @ +2349039422406.