30 november 2013

Adventsgranen på plats

Så har även trädgården fått bli adventsfin! Pontus och barnen har varit ute i skogen och hämtat hem den tidigare idag.

Jag har jobbat. Delad tur vilket jag gör även imorgon men den här dagen har rullat på bra så hoppas det gör det även imorgon:-)

Hostat å hostat å hostat lite till har jag gjort. Hostmedicinen jag fick utskriven gör ju ingen nytta alls längre. Natten till idag hostade jag nästan sönder mina lungor kändes det som. Men som sagt sen är det långa stunder på dagarna jag inte hostar alls. Värst är det när jag ansträngt mig eller lägger mig ner då hostar jag som en tok. Går det inte över snart måste jag ringa så jag får träffa en läkare. Får ont i både mage och rygg av allt hostande.

Nu ska jag fortsätta glutta på "Så mycket bättre". Reklamen är sluuut!

//Sofie

Inga kommentarer: