01 januari 2014

Vår Nyårsafton

Hade en jättetrevligt afton igår. Hoppas alla ni som läser detta också hade det!

Blev en kväll med god mat, barn som var höga på socker och höll ut enda till tolvslaget (minus Hugo som däckade i soffan, precis som det brukar vara), fyrverkerier, barn som var rädda för fyrverkerier, kortspel som resulterade i förlust i plump och mycket annat.

När vi kom hem i natt var det bara att bära över barnen i sina sängar sen så sov de så gott. Leah sov till nio i morse! Så skönt.-) Passar bra för mig nu sista lediga dagen innan jobbet drar igång igen imorgon.

//Sofie
Tjejerna gjorde sig extra nyårsfina i utklädningsklänningarna så de såg ut som små prinsessor:-) 
Det var fullt ös hela kvällen 
Och den här bilden hamnade visst på sne...Orkar inte fixa. Ni får vrida på huvudena om ni vill få en mer korrekt uppfattning om hur vår nyårsmiddag såg ut. 
Mina linser strulade så glasögonen fick åka på. Glad att jag kom ihåg att ta med mig glasögonen annars vet jag inte hur det hade gått då jag är rätt blind utan... 
Glada pojkar, Äntligen nytt år! 
En rätt värdelös bild tagen på mig. Av vem må tro? Pontus så klart! 

God fortsättning på det nya året!

Inga kommentarer: