16 augusti 2018

Vinst!

När jag slutade jobbet öste regnet ner. Jag stannade till hos mamma och pappa för att låna regnkläder så jag inte skulle bli helt genomblött när jag skulle vidare för att se på fotboll. Jag hade såklart inget sånt packat med mig.

Men väl på plats så regnade det inget alls. Till och med solen letade sig fram så det var väldigt bra fotbollsväder.

Sandra, Linus, Leon och Linnea kom också för att heja.


Världens bästa faster Sandra stod till och med å hejade med en skylt:-)


Matchen slutade med seger för Sommen! Och mot Torpa som är "världens sämsta lag" citerat av Hugo och Sandra.

När vi kom hem sen började jag röja med både disk, tvätt och dammsugning. Hamnade sen här framför datorn för att göra klart en grej till helgens kräftskiva. Jag och Sandra är lekansvariga och vi tar det på största allvar! Kommer bli sååå bra:-)

Nu ska jag krypa ner i min säng och soooova! Jag är så himla trött efter den här dagen. Imorgon är det fredag och jag ska jobba. Första fredagen med jobb på väldigt länge, men det känns inte alls så konstigt faktiskt.

Fast det ska bli skönt att ta helg sen:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: