11 januari 2008

100

Japp, vi drar oss mot Östergötland i helgen och då tänkte vi köra med lite flyttsaker när vi ändå åker hemåt... det vissade sig att det blev inte mycket mer än mina skor som fick plats i vår kombi passat bil:P, ja hela bilen är proppfull med skokartonger och kassar med skor, stackars Poker han kommer vara helt inklämd mellan alla kartonger men som tur är har han ju sin lilla hundbur att sitta i:) vet knappt om vi kommer får med oss våra väskor med kläder, får väl sitta med dem i knät annars, vad gör man inte för sina älskade skor?:)


Rubriken syftar på hur många par skor det var, jag passade nämligen på att räkna dem medans jag packade in dem i bilen..100 par var ju bara för bra för att inte nämnas;) haha

2 kommentarer:

Hannah sa...

HAHAHAHA! Jag visste att du hade många, men inte så många :P Vad har jag, typ en tiondel? Men jag jobbar på det :D

Zouphie sa...

haha ja det är bra hannah!!