01 januari 2008

2008

Året kunde ju inte ha börjat bättre:P Sitter hos Krille och gömmer mig bakom datorn, seriöst så sitter han, Pontus och Gunnar och kollar på en film om TRAKTORER!! fatta så jävla mobbat..det enda som händer är att en massa traktorer kör fast hela tiden och bönder som drar upp dem..patetiskt:P ack ack vad har man skaffat sig för pojkvän egentligen? det är vid såna här tillfällen som denna fråga kan pluppa upp i huvudet på en..=) "Party i surhålan, the movie" heter filmen förresten, om ni själva är intresserad av att kolla på den:) haha

Nyår gick annars lugnt och städat till, det var jag, Pontus, Jimmy, Sanna, Krille, Gunnar och en massa pajer som bröderna Gustafssons mormor gjort:D som firade in det nya året tillsammans..medans de andra drack sig "salongsberusade" så provade jag på att dricka några av systembolagets alkoholfria alternativ..jodå ni har alldeles rätt: till systembolaget går man för att köpa alkoholhaltiga drycker, inget annat..deras 0.5% vin och alkoholfria öl var ingen större hit:P

Annars så var det väldigt trevligt under hela kvällen, vi spelade en omgång "Så det kan låta". Vi var svarta pluttar, suf (Svartas ungdomsförbund), mot de vita pluttarana , nuf (nazisternas ungdomsförbund)..:D Tyvärr så vann de vita tack vare att Krille och Gunnar var helt världelösa på att kunna gissa mina fina låtar som jag nynnade:P men men vi ska nog ta revansch..haha hoppas att eran nyårsafton också varit bra och att fortsättningen på detta år kommer bli det samma!!

PS: Ska hinna lägga in några bilder från aftonen senare, när jag har tillgång till en lite mer modern dator haha:) DS:

Inga kommentarer: