07 januari 2008

Jävla våg!

I mellandagarna passade jag och Pontus på att inhandla en badrumsvåg på rean, vi hade nämligen ingen sedan tidigare... När vi kom hem till vår kära tvårummare i Oskarshamn var ju Sofie bara tvungen att prova det nya fyndet, hmm jag ångrar mig när jag tänker på vad det stod för siffror på vågen.. så dagen efter provade jag att ställan mig på vågen igen fast bara i underkläderna (vad gör man inte för att väga mindre:P) och då visade vågen 6 kilo mindre!!! äähh oj vad smal och fin jag blivit över en natt, skulle inte tro det.. sen tog jag på mig kläder och ställde mig igen, då gick jag upp fyra kilo, provade att ta av mig tröjan, då gick jag ner två kilo! mysko jävla rea våg tänkte jag..men det vissade sig ju, som vanligt, inte vara vågens fel utan Sofies..Jag hade ställt vågen på badrumsmattan vilket tydligen gjorde att man vägde några kilon mindre än vad man egentligen gör..

Så ett tips då du ska väga dig: ställ vågen på badrumsmattan, det gör dig tydligen lättare, ialla fall enligt våran:)

1 kommentar:

Hannah sa...

Kommer du ihåg när du skulle prova våran? "ERROR", haha! :P