24 januari 2008

Kaos i lägenheten!!

Nu är det bara några dagar kvar tills flytten bär av till Tranås, och det ser bokstavligt talat för jävligt ut här..:P Kartonger överallt i en härlig blandning med damm, hundhår och annat smått och gott. På lördag kommer alla nära och kära och hjälper till med flytten, vi blir 9 personer som ska tömma en tvårummare, så det lär nog gå undan haha=) Är tänkt att vi ska gå och äta på det bästaste stället i hela Oskarshamn sen, men vi får se om det hinns med också:P

Nu sitter jag och väntar på att jag ska få åka och hämta min älskling på jobbet..håller även på att laga mat: Fläskfilé med wokadegrönsaker och fullkornsris, mumigt värre:) om jag inte bränner vid filén vill säga.. börjar lukta bränt från köket, bäst jag går och kollar läget:P

Ciao Ciao!!!!!

Inga kommentarer: