22 december 2013

Julledig!

Jag är lycklig jag är lycklig! För nu är även jag ledig över jul och nyår. Kanske inga 17 dagar som alla härjar om på facebook men till den 2:dra januari. Inte fy skam det heller.

Gick delad tur idag så slutade för inte så längesen nu ikväll. Just nu sitter jag och kollar på "Så ska det låta" och har det bra. Förresten vad har Lasse Kroner gjort med håret? Eller ja han hade väl inte överdrivet med hår innan men såg ju knappt det var han nu när han rakat av sig rubb och stubb och lite där till.

Imorgon är det lite städning och sånt som står på programmet. Kanske ska försöka få upp nån tomte eller två också. Har inte fått fram några tomtar än. Dåligt. Granen är ju i alla fall på plats och julgardinerna och alla stjärnor och stakar så det är ju inte så att vi inte har nån julstämning här hemma men visst blir det ju lite mer om några små tomtar får komma fram också:-)

Nu ska jag fortsätta digga framför TV:n.

//Sofie


Inga kommentarer: